Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 1 033,52 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Letecký benzínový dvojvalcový motor osadený WALBRO karburátorom a obsahom 64 ccm s výkonom 7,5 koní pri 8.500 ot/min, voľnobežné otáčky 1.400 t/min, pomer kompresie 7,8:1, hmotnosť motora 1620 g, hmotnosť štandard výfuku 65 g x 2 ks, hmotnosť zapaľovania 180 g.
Nový rad benzínových motorov DLA vyniká výborným dielenským spracovaním, oproti starším motorom robustnejšou konštrukciou z kvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysoko kvalitných komponentov, ako sú nemecké a japonské ložiská, membránové karburátory Walbro a pod. Premyslenou konštrukciou bol u motorov DLA dosiahnutý veľmi dobrý pomer hmotnosť/výkon/cena.
DLA 64 je mierne podštvorcový dvojvalcový boxer, konštrukčne vychádzajúci z motora DLA 32, z ktorého prevzal valce s vŕtaním 37 mm a zdvihom 30 mm. Kľuková skriňa je vyrobená s hliníkovej zliatiny a jej povrch je leštený. Piesty sú vybavené jedným piestnym krúžkom, ojničné aj piestne čapy prechádzajú ihlovými ložiskami. Motor sa montuje za zadné čelo, na ktorom sú náliatky pre upevňovacie skrutky. Súčasťou balenia sú aj dištančné stĺpiky vrátane spojovacieho materiálu. Karburátor vyrábaný firmou Walbro je membránový, dvojihlový, a vybavený sýtičom. Veľmi ľahké expanzné tlmiče výfuku sú hliníkové a ich povrch je leštený. Zapaľovanie je elektronické určené pre napájacie napätie 7,2 - 7,4 V. Na napájanie je možné použiť aku Nimh (1800 mAh), aj aku LiPol (1300 mAh). K zapaľovaniu je dodávaná ochranná špirálová bužírka a káble pre pripojenie aku a samozrejme zapaľovacie sviečky DLA CM6.
Pre ľahké ladenie a dokonalý prehľad o chode motora odporúčame používať digitálny otáčkomer DLA (predáva sa samostatne), ktorý sa pripája priamo k zapaľovaniu.
Odporúčané príslušenstvo
Palivo: pre zábeh 30:1 (30 dielov benzínu Natural 95 na 1 diel oleja), pre normálnu prevádzku 40:1 až 50:1.
Sviečky: 2x CM-6.
Vrtuľa: pre zábeh 22x10", Akro/Sport/Maketa: 23x8", 23x10", 24x8".
Obsah balenia
Motor, elektronické zapaľovanie, 2 sviečky, 2 tlmiče, tesnenia výfuku, dištančné stĺpiky a spojovací materiál.
Obsah | 64 ccm |
Vŕtanie / zdvih | 2x 37 / 30 mm |
Kompresný pomer | 7,8:1 |
Výkon | 7,2 HP / 8500 ot/min |
Miešací pomer paliva | Zábeh 30:1, prevádzka 40:1 |
Hmotnosť | Motor 1620 g, tlmič 2x 65 g, zapaľovanie 180 g |
Odporúčané vrtule | Zábeh 22x10", normálna prevádzka 22x10", 23x8", 23x10", 24x8" |
21 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.