Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 61,15 € |
Na sklade
Utorok 26.11. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Streda 27.11. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPriekopník letectva Glenn Curtiss sa zaslúžil o rozvoj amerického aviatiky najskôr ďaleko viac, než bratia Wrightovci, ktorí skoro ustrnuli na pôvodnej koncepcii svojho Flyera. Okrem lietajúcich člnov vyrábaných Britmi v licencii pre námorné hliadkovanie (Little America a neskôr Large America) skonštruoval a jeho firma veľkosériovo produkovala cvičný dvojplošník s označením "IN" (odtiaľ prezývka Jenny). Stal sa základom pre vybudovanie amerického letectva - z hŕstky strojov v roku 1915 na silu nijako nezaostávajúce za európskymi mocnosťami na začiatku roka 1919. Celkovo bolo postavených cez 6000 JN v niekoľkých verziách, ktoré sa po skončení vojny doslova rozleteli po celej krajine a v rukách predvádzacích pilotov-kaskadérov (hovorilo sa im "barnstormers") sa postarali o všeobecnú propagáciu letectva. Koniec koncov, veľmi zaslúžilá a olietaná Jenny bola prvým lietadlom Charlesa Lindbergha. Jenny sa dostali aj na poštové známky; omylom v polohe hlavou dole vytlačená Jenny ("Inverted Jenny") v nominálnej hodnote 24 centov patrí medzi najznámejšie a najcennejšie známky vôbec.
Stavebnica americkej firmy DUMAS Aircraft predstavuje ideálny stroj pre modelárov, ktorý má už aspoň základné skúsenosti so stavbou malých modelov poháňaných gumovým zväzkom (ako vôbec prvý model pre získanie základných skúseností s klasickou stavbou odporúčame najprv postaviť napr. niektorý z kabínových hornoplošníkov od firmy Guillow 's alebo Herr). Zdokonalíte sa v stavbe "prepážkovej" kostry trupu i krídel, poťahovaní papierom a lakovaní, príprave a ošetrovanie gumového zväzku, zalietavanie - proste vo všetkých tých nádherných zručnostiach rýdzej klasickej modelariny. Vzhľadom k veľkosti modelu a zložitosti predlohy je stavby už celkom dosť, ale vďaka vysoko predpracovaným laserom vyrezávaným dielom to ide ako po masle.
Stavebnica voľne lietajúcej polomakety amerického cvičného dvojplošníka (verzia Standard J-1) určená pre pohon gumovým zväzkom. Model je jednoduchej klasickej celobalzovej konštrukcie v rozsype s laserom vyrezávanými drevenými dielmi, maketovými doplnkami z vákuovo tvárneného plastu a plastovými dielmi zhotovenými vstrekovým lisovaním. Trup je konštruovaný bežnou minimaketárskou technológiou - najprv z balzových líšt zostavíte bočnice, ktoré spojíte poloprepážkami a priečkami do priehradového rámu. Výsledné oblé tvary získate po nalepení väčšieho počtu tenkých pozdĺžnikov. Krídlo je klasickej konštrukcie z nosníkov a rebier, chvostové plochy z balzových líšt a laserom vyrezávaných dielov.
Jenny je tiež veľmi vhodná pre prestavbu na RC model - je už dostatočne veľký, aby uniesol dnes už celkom bežné miniatúrne RC vybavenie so 4-5g servami. Pre pohon môžete použiť striedavý motor triedy AXI 2204 a dvojčlánok Li Po 300-500 mAh.
Stavebnica obsahuje: balzové laserom vyrezávané diely, balzové nosníky, plastovú vrtuľu s hriadeľom a hlavicou, gumový zväzok (súťažná guma FAI TAN II), kolesá, oceľovú strunu na podvozok a ďalšie drobné diely, farebný poťahový papier, sadu samolepiek, stavebný plán.
Rozpätie [mm] | 762 |
Dĺžka [mm] | 465 |
Ovládané funkcie | Žiadne |
Stavebná náročnosť | S1,S2 |
Náročnosť pilotáže | P0 |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.