Uholník nerezový ZONA 3×4″

nedostupné
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI: | |
Nademlejnská - eshop | 1 ks |
Streda 02.04. môže byť u Vás |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPrvý DH.60 Moth (Mora) poháňaný motorom ADC Cirrus sa vzniesol k oblohe v roku 1925. DeHavillandove stroje sa stali okamžitým úspechom a založili slávnu tradíciu cvičných, športových a akrobatických dvojplošníkov nesúcich meno Moth doplnené označením motora. Prvé DH.60 tak boli známe ako Cirrus Moth; v roku 1928 sa rozbehla výroba vylepšenej verzie DH.60G Gypsy Moth poháňané motorom DeHavilland Gypsy I. DH.60 sa preslávili celým radom diaľkových letov, ako bola etapová výprava Amy Johnsonovej do Austrálie s dĺžkou 11 000 míľ - jej Gypsy Moth G-Aaah pomenovaný Jason si môžete prezrieť v Science Museum v Londýne.
Stavebnica americkej firmy DUMAS Aircraft predstavuje ideálny stroj pre modelárov, ktorý má už aspoň základné skúsenosti so stavbou malých modelov poháňaných gumovým zväzkom (ako vôbec prvý model pre získanie základných skúseností s klasickou stavbou odporúčame najprv postaviť napr. niektorý z kabínových hornoplošníkov od firmy Guillow 's alebo Herr). Zdokonalíte sa v stavbe "prepážkovej" kostry trupu i krídel, poťahovaní papierom a lakovaní, príprave a ošetrovanie gumového zväzku, zalietavanie - proste vo všetkých tých nádherných zručnostiach rýdzej klasickej modelariny. Vzhľadom k veľkosti modelu a zložitosti predlohy je stavby už celkom dosť, ale vďaka vysoko predpracovaným laserom vyrezávaným dielom to ide ako po masle.
Stavebnica voľne lietajúcej polomakety britského športového cvičného dvojplošníka určená pre pohon gumovým zväzkom. Model je klasickej celobalzovej konštrukcie v rozsype s laserom vyrezávanými drevenými dielmi a plastovými dielmi zhotovenými vstrekovým lisovaním. Trup je konštruovaný bežnou minimaketárskou technológiou - najprv z balzových líšt zostavíte bočnice, ktoré spojíte poloprepážkami a priečkami do priehradového rámu. Výsledné oblé tvary získate po nalepení väčšieho počtu tenkých pozdĺžnikov. Krídla sú klasickej konštrukcie z nosníkov a rebier, chvostové plochy z balzových líšt a laserom vyrezávaných dielov.
Gipsy Moth je tiež veľmi vhodný pre prestavbu na RC model - je už dostatočne veľký, aby uniesol dnes už celkom bežné miniatúrne RC vybavenie so 4-5g servami.
Stavebnica obsahuje:
Balzové laserom vyrezávané diely, balzové nosníky, plastovú vrtuľu s hriadeľom a hlavicou, gumový zväzok (súťažná guma FAI TAN II), kolesá, oceľovú strunu na podvozok a ďalšie drobné diely, farebný poťahový papier, sadu samolepiek, stavebný plán.
Rozpätie [mm] | 762 |
Ovládané funkcie | Žiadne |
Stavebná náročnosť | S2 |
Náročnosť pilotáže | P0 |
1 položka
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.