Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 67,10 € |
Na sklade
Štvrtok 05.12. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Piatok 06.12. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPrvé operačné nasadenie nových francúzskych stíhacích lietadiel SPAD S.VII na jeseň 1916 bolo poznačené problémami s motormi Hispano-Suiza 8 i ďalšími "pôrodnými bolesťami". Akonáhle sa ale podarilo spoľahlivo doriešiť chladenie a rozbehla sa naplno veľkosériová výroba s výkonnejším motorom Hispano-Suiza 8AB, Spady sa v nasledujúcom roku stali veľmi dôležitým prostriedkom pre vyrovnanie doterajšej nadvlády nemeckých Fokkerov a Albatrossov. Hoci Spady neboli tak obratné ako Nieuport a mali slabšiu výzbroj než Albatross, ich vysoká rýchlosť a robustná konštrukcia im získala značnú obľubu. So Spadom S.VII lietal rad špičkových leteckých es, ako bol Francúz Georges Guynemer alebo Talian Francesco Baracca. SPAD S.VII stál tiež pri zrode československého vojenského letectva, ktoré dostalo sčasti darom a sčasti odkúpilo 140 strojov SPAD S.VII a S.XIII z vojnových prebytkov (podiel oboch typov sa dnes už nedá stanoviť, ale S.VII bolo prinajmenšom 50 kusov). Po Francúzsku a Spojených štátoch sme tak boli najväčšími povojnovými užívateľmi týchto lietadiel. Jediný zachovalý kus zrekonštruovaný do podoby, v akej slúžil v rokoch 1919-1920, si môžete pozrieť v Leteckom múzeu Kbely.
Stavebnica americkej firmy DUMAS Aircraft predstavuje ideálny stroj pre modelárov, ktorý má už aspoň základné skúsenosti so stavbou malých modelov poháňaných gumovým zväzkom (ako vôbec prvý model pre získanie základných skúseností s klasickou stavbou odporúčame najprv postaviť napr. niektorý z kabínových hornoplošníkov od firmy Guillow 's alebo Herr). Zdokonalíte sa v stavbe "prepážkovej" kostry trupu i krídel, poťahovaní papierom a lakovaní, príprave a ošetrovanie gumového zväzku, zalietavanie - proste vo všetkých tých nádherných zručnostiach rýdzej klasickej modelariny. Vzhľadom k veľkosti modelu a zložitosti predlohy je stavby už celkom dosť, ale vďaka vysoko predpracovaným laserom vyrezávaným dielom to ide ako po masle.
Stavebnica voľne lietajúcej polomakety francúzskeho stíhacieho lietadla určená pre pohon gumovým zväzkom. Model je jednoduché klasickej celobalsové konštrukcie v rozsype s laserom vyrezávanými drevenými dielmi, maketovými doplnkami z vákuovo tvárneného plastu a plastovými dielmi zhotovenými vstrekovým lisovaním. Trup je konštruovaný bežnou minimaketárskou technológiou - najprv z balzových líšt zostavíte bočnice, ktoré spojíte poloprepážkami a priečkami do priehradového rámu. Prípadné oblé tvary získate po nalepení väčšieho počtu tenkých pozdĺžnikov. Krídla sú klasickej konštrukcie z nosníkov a rebier, chvostové plochy z balzových líšt a laserom vyrezávaných dielov.
SPAD je tiež vhodný pre konverziu na miniatúrne RC model s elektrickým pohonom - hoci stavebný plán tento variant neponúka, pre skúseného modelára a pilota by to nemal byť veľký problém. Napríklad môžete skúsiť využiť pohonnú jednotku a palubnú elektroniku z miniatúrnych penových modelov Nine Eagles.
Stavebnica obsahuje: balzové laserom vyrezávané diely, balzové nosníky, vákuovo lisované diely (kryt motora, kryt kabíny ...), plastovú vrtuľu s hriadeľom a hlavicou, gumový zväzok (súťažné guma FAI TAN II), kolesá, oceľovú strunu na podvozok a ďalšie drobné diely, farebný poťahový papier, sadu samolepiek, stavebný plán.
Rozpätie [mm] | 457 |
Ovládané funkcie | Žiadne |
Stavebná náročnosť | S2 |
Náročnosť pilotáže | P0 |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.