Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 619,94 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Polomaketa historického vetroňa s rozpätím 3 500 mm pre termické plachtenie. Konštrukčný trup, krídlo i chvostové plochy. Ovládané krídelká, smerovka, výškovka a vypínací háčik pre aerovlek (už zabudovaný v predku).
Jednomiestny vysokovýkonný vetroň K8B nemeckej firmy Alexander Schleicher (konštrukcia Rudolf Kaiser - preto ono písmeno K v označení) patril na konci päťdesiatych a v priebehu 60. rokov medzi svetovo najrozšírenejšie typy. Predstavuje jeden z vrcholov klasickej konštrukcie z dôb pred príchodom kompozitných materiálov a výkonných laminárnych profilov.
Model z produkcie firmy Phoenix Model, ktorý je určený predovšetkým pre aerovlek a termické lietanie, verne reprodukuje tvary skutočného stroja a berie aj ohľad na pôvodnú konštrukciu. Trup tvorí ľahká konštrukcia z preglejkových a balzových prepážok a smrekových a balzových pozdĺžnikov potiahnutá nažehľovacou fóliou Oracover.
Prístup k palubnej elektronike zaisťuje odnímateľný kryt kabíny. Pod čírym prekrytom kabíny nájdete maketu palubnej dosky a pilota. V predku je už zabudovaný vlečný háčik pre aerovlek.
Dvojdielne krídlo s profilom HQ/W-3/10 nasúvané z boku na dve rúrkové spojky z nerezovej ocele je klasickej konštrukcie s torznou skriňou. Krídelká sú ovládané dvomi servami s krátkymi priamymi tiahlami. Charakteristicky tučný profil krídla s klenutou strednou krivkou dáva dostatok priestoru pre použitie serv štandardnej veľkosti.
Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú celobalzové, vodorovný stabilizátor má celobalzový poťah, všetko je potiahnuté fóliou Oracover. Pre jednoduchšiu prepravu sú vodorovné aj zvislé chvostové plochy demontovateľné.
Smerovka a výškovka sú ovládané prostredníctvom drôtových ťahadiel servami štandardnej veľkosti uloženými v kokpite. Ďalšie štandardné servo ovláda vlečný háčik tvorený vodiacou trubicou vlepenou do čela a posuvným priečnym čapom. Pristávacie zariadenie je rovnako ako u "dospelého" K8B tvorené jedným neodpruženým kolesom napoly vyčnievajúcim z obrysu trupu.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať päť štandardných serv. Pre krídelká a vlečný háčik vystačia bežné typy s ťahom 3 kg/cm, pre chvostové plochy je vhodné voliť servá s ťahom 5-6 kg/cm. Na ovládanie modelu postačí 6-kanálová počítačová RC súprava s mixom pre flaperony a prepínačom pre ovládanie vlečného háčika.
Motorizácia modelu
K8B môžete ľahko a poháňať motorom umiestneným na pylóne nad trupom. Samo sa ponúka jednoduché riešenie - naohýbať z duralového plechu pylón v tvare obráteného U, ktorý sa nasunie na rúrkové spojky krídla. Dostatočný výkon zaistí spaľovací dvojtakt 6,5 ccm, prípadne elektromotor triedy AXI 4120. Pre zástavbu elektromotora do čela model nie je príliš vhodný. Toto riešenie by si vyžiadalo úplnú rekonštrukciu predku.
Obsah balenia
Balenie obsahuje konštrukčný trup, krídla a chvostové plochy potiahnuté fóliou Oracover, sadu príslušenstva, koleso a návod.
Rozpätie [mm] | 3500 |
Dĺžka [mm] | 1650 |
Hmotnosť [g] | 2300 - 3700 |
Plocha krídla [dm2] | 73.8 |
Ovládané funkcie | S,V,K(2) |
Stavebná náročnosť | S1 |
Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Odporúčané RC vybavenie vetroň
Rx aku | Sanyo KR-1800SC 4,8 V alebo väčší podľa potreby pre dosiahnutie polohy ťažiska |
Servá | 3x HS-422, 2x HS-645 MG (S+V) |
RC súprava | počítačová min. 6 kanálov s mixom flaperony |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.