Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 548,20 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Stroje s krídlom lomeným do "W" a typickým pevným "papučovým" podvozkom vrhajúce sa so zvukom sirén takmer kolmo na bezmocných pešiakov zúfalo hľadajúcich úkryt - to je Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - strmhlavý bombardér), symbol nacistickej bleskovej vojny. Štuku v dokonalej koordinácii s pozemnými jednotkami, ktorým nahradzovali klasické delostrelectvo, ktoré by inak nestačilo držať krok s valiacimi sa kolónami "Panzerov", prevalcovali Poľsko, Dánsko a Nórsko, rovnako aj Francúzsko, Juhosláviu a Grécko. Až v Bitke o Britániu, kedy Luftwaffe nemala drvivú prevahu vo vzduchu, ich Spitfire a Hurricany odhalili ako pomalé a neohrabané "sediace kačice". Napriek tomu Stuky zohrávali dôležitú úlohu - naďalej skôr ako bojové lietadlá - po celý zvyšok vojny na všetkých bojiskách v Európe, v severnej Afrike; otestovali aj odolnosť pancierových palúb z Vítkovickej ocele lietadlových lodí Royal Navy sprevádzajúcich konvoje na Maltu...
Polomaketa nemeckého strmhlavého bombardéra klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 20 ccm, štvortaktom 23-30 ccm, benzínovým motorom 20 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 4130 pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora s charakteristickým "podbradkom". Spaľovací motor sa montuje na nastaviteľné plastové lôžko ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej montáži je v stavebnici dodávaná prídavná motorová prepážka s dištančnými stĺpikmi. Kabína je maketovo vybavená; horná časť trupu je odnímateľná pre ľahký prístup k palubnej elektronike popr. vkladanie pohonných akumulátorov. Servá smerovky, výškovky a plynu sa montujú do priestoru nad krídlom. Kormidlá sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutkami. Maketovo stvárnené krídelká a klapky typu "Junkersovo dvojité krídlo" sú ovládané nezávisle tromi pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami. Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie. Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou spriahnutý so smerovkou má odpružené hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies. Model je potiahnutý matnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách. Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačovú súpravu umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Servám vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg/cm, pre chvostové plochy stojí za uváženie použitie silnejších 5-7 kg/cm serv.
Stavebnica obsahuje:
Postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, odpružený podvozok, sadu príslušenstva, bicykle a obrázkový návod.
Rozpätie [mm] | 1910 |
Dĺžka [mm] | 1522 |
Plocha krídla [dm2] | 60.4 |
Hmotnosť [g] | 4900 - 5400 |
Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(4) |
Stavebná náročnosť | S2,S3 |
Náročnosť pilotáže | P3,P4 |
Odporúčaný pohon a RC vybavenie:
ASP 2T | ASP 4T | O.S. 2T | benzín 2T | |
Motor | ASP S120AR | ASP FS-180AR | MAX-120AX | O.S. MAX GT22 |
Vrtuľa | MA 15x8" | MA 18x6" | MA 16x8“ | FOXY 16x8-10" |
Nádrž (ccm) | 400-500 | 400-500 | 400-500 | 250-300 |
Servá | 7x HS-422, 2x HS-645MG (S, V) | |||
Servá digi | 7x HS-5496MH, 2x D645MW (S, V) | |||
RC súprava | min. 7 kanálov |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.