Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 560,86 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
DeHavilland of Canada DHC-2 Beaver čiže Bobor, vyvinutý v Kanade krátko po 2. svetovej vojne, sa stal synonymom lietadla pre "bush flying", ktoré pilota a šesť cestujúcich bezpečne prepraví vždy a všade. Osvedčený stroj bol už viackrát "omladený" väčšími či menšími prestavbami zahŕňajúcimi inštaláciu moderného turbovrtuľového motora namiesto pôvodného hviezdicového deväťvalca Pratt & Whitney Wasp Jr. sa 450 HP. Najnovšou a veľmi úspešnou konverziou je DHC-2T Turbo Beaver kanadskej firmy Viking Air, ktorá staré draky Beaver modernizuje inštaláciou motora Pratt & Whitney Canada PT6A-34 so 680 HP do predĺženého predku; na prvý pohľad tiež zaznamenáte novú hranatú zvislú chvostovú plochu.
Polomaketa kanadského ľahkého dopravného hornoplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 12-15 ccm, štvortaktom 15-20 ccm, benzínovým motorom 15 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 4130 pre mierne pokročilých pilotov. Ak model doplníte plavákmi, odporúčame voliť motory na hornej hranici uvedeného rozsahu kubatúr.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora s charakteristickým "podbradkom". Spaľovací motor sa montuje na nastaviteľné plastové lôžko ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej montáži je v stavebnici dodávaná prídavná motorová prepážka s dištančnými stĺpikmi. Kabína je maketovo vybavená, prístupná je dvoma otváracími dverami. Servá smerovky, výškovky a plynu sa nachádzajú na dne kabíny v priestore prístupnom vďaka zadným dverám na boku trupu. Predné dvere slúžia vo verzii s elektrickým pohonom ako prístupový otvor pre uloženie pohonného akumulátora do priestoru pod prístrojovou doskou. Kormidlá sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutkami. Vzpery krídla majú jadro z hliníkového plechu s dreveným tvarovým krytom; upevňujú sa skrutkami. Krídelká a klapky sú ovládané nezávisle dvoma pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie. Podvozok s riaditeľnou drôtovú ostrohou spriahnutou so smerovkou má duralové hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies. Pre model je možné dokúpiť sadu plavákov s duralovými vzperami; vodné kormidlá sú ovládané servami uloženými v plavákoch. Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover, s imatrikuláciou stroja lietajúceho vo Veľkej Británii.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačovú súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Servá vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg/cm, pre chvostové plochy použite radšej silnejšie 5-7 kg/cm servá.
Stavebnica obsahuje:
Postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídel, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, sadu príslušenstva, kolesá, samolepky a obrázkový návod.
Rozpätie [mm] | 1900 |
Dĺžka [mm] | 1428 |
Plocha krídla [dm2] | 43.3 |
Hmotnosť [g] | 4600 - 5000 |
Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
Stavebná náročnosť | S2,S3 |
Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Odporúčaný pohon a RC vybavenie:
2T | 4T | Benzín | |
Motor | ASP S91A | ASP FS-120AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
Vrtuľa | MA 14x6-8” | MA 15x8" | FOXY 14x8” |
Nádrž (ccm) | 400-450 | 400-450 | 200-300 benzín |
Servá | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
Servá digi | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x HS-5645MG (S, V) | ||
Servá HV/Digi | 5x HS-430BH (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
RC súprava | min. 7-kanálová počítačová |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.