Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 273,89 € |
Na sklade
Štvrtok 05.12. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Piatok 06.12. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuTo, čo pre automobilovú dopravu predstavoval Ford T, pre športové letectvo predstavuje Piper J-3 Cub. Samozrejme je tu zásadný rozdiel: Mr. Ford hovorieval: "Ford T môžete mať v akejkoľvek farbe, pokiaľ je to čierna," zatiaľ čo motto Mr. Pipera bolo: "Piper Cub môžete mať v akejkoľvek farbe, pokiaľ je to žltá." Od roku 1937 do vstupu USA do vojny sa vyrobilo vyše 3000 kusov J-3, s príchodom vojenských objednávok, pre ktoré bolo nutné žltú zameniť za olivovú, sa tempo výroby zvýšilo na jeden L-4 Grasshoper (ako znelo armádne označenie) každých 20 minút. A stovky ich lietajú dodnes ...
Nášho nového Pipera - pre zmenu v elegantnom červeno-bielom sfarbení - z takmer nezničiteľného penového EPO na oblohe vďaka rozpätiu 1400 mm určite neprehliadnete, ale určite vás poteší aj pri pohľade zblízka. Máme tu presklenú kabínu (vrátane "strešného okna") s palubnou doskou a sústredene sa tváriacou figurínou pilota, prepracovaný odpružený podvozok a krídlo s charakteristickými vzperami. A okrem kolesového podvozku v stavebnici nájdete aj sadu plavákov! Veľké rozmery, atraktívny vzhľad, maketové detaily, príjemné letové vlastnosti - proste ideálny rekreačný model pre každého, kto už zvládol pilotáž školských modelov, ako sú Pioneer, Beta 1400, Alpha 1500 ...
Trup modelu z penového EPO je dodávaný s namontovaným striedavým motorom s rotačným plášťom C3536-850, s osadeným 40 A striedavým regulátorom a servami smerovky a výškovky. V spodnej časti trupu sa nachádza priestor pre akumulátory ľahko prístupný vďaka odnímateľnej plastovej krytke. Pre Pipera budete potrebovať LiPo trojčlánky 2200 mAh so zaťažiteľnosťou 25C. Plastový motorový kryt je snímateľný, upevnený skrutkami po stranách.
Chvostové plochy z EPO sa upevňujú k trupu pomocou skrutiek. Servá smerovky a výškovky sú uložené na bokoch v chvostovej časti trupu.
Krídlo takisto z penového EPO s modifikovaným profilom Clark-Y je dvojdielne, spájané trubkovou uhlíkovou spojkou. K trupu sa obe polovice upevňujú vpredu a vzadu 2 skrutkami. Krídelká sú ovládané dvoma servami uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami. Pred pripojením tiahel doporučujeme kormidlá "rozpohybovať" opakovaným opatrným vychyľovaním hore a dole resp. vľavo a vpravo.
Dvojkolesový podvozok s ovládanou ostrohou je drôtový, s plastovými maketovými krytmi a doplnkami. Ovládané sú krídelká, smerovka (so spriahnutou ostrohou), výškovka a otáčky motora.
Plaváky sú z penového EPO s drôtovými vzperami; ľavý plavák je vybavený vodným kormidlom, ktoré ovláda zvláštne servo uložené vnútri. Pri rolovaní, vzlete i pristátí na vode ich naozaj oceníte!
Na ovládanie modelu budete potrebovať prinajmenšom štvorkanálovú, ale radšej aspon päťkanálovú RC súpravu, ktorá umožňuje nezávislé ovládanie a nastavovanie serv krídeliek. V tom prípade môžete nastaviť diferenciáciu výchyliek krídeliek; pre začiatok odporúčame 10-20% - tj. výchylka krídelka dole je trochu menšia v porovnaní s výchylkou hore. Týmto spôsobom sa spríjemní ovládanie modelu, ktorý bude mať menšiu tendenciu vyplavávat zo zákruty. Podobný účinok môžete dosiahnuť aj pomocou mixu krídelká-smerovka, popr. možno kombinovať oboje - s mixom krídelká-smerovka "podchytíte" úvodný prechod do zákruty, diferenciácia vylepší vlastný prelet zákrutou.
Piper Cub je určený pre mierne pokročilých modelárov. Model, ako polomaketa športového "debnovitého" hornoplošníka, vás zoznámi s niektorými vlastnosťami, ktoré sú pre podobné stroje typické - bude od vás požadovať správne koordinované ovládanie modelu smerovkou, krídelkami aj výškovkou. Túto skúsenosť "ako keď nájdete" najneskôr hneď potom, čo sa pustíte do lietania so svojim prvým akrobatickým modelom alebo (polo) maketou akéhokoľvek druhu. Pekne si zvykajte, že knyple na vysielači nie sú pre ozdobu, ale na to, aby sa správnym spôsobom a v správnu chvíľu používali. Je to od nás kruté, ale neskôr nám za to budete vďační. Jeho doménou je samozrejme pokojné poletovanie, ktoré dá vám aj kolegom na letisku dosť času na vychutnanie legendárnych "piperovských" tvarov, ale po menšom "rozbehnutí" spoľahlivo zvláda premet, súvratové zákruty a sudový výkrut. Proste športový hornoplošník, ako má byť!
ARF set obsahuje: hotový model so striedavým motorom, dvojlistou vrtuľou, regulátorom otáčok a 5 servami, sadu kolesového podvozku, sadu plavákov so vzperami, sadu drobného príslušenstva a návod.
Rozpätie [mm] | 1400 |
Dĺžka [mm] | 900 |
Hmotnosť [g] | 1320 |
Plocha krídla [dm2] | 28 |
Ovládané funkcie | S, V, K (2),M |
Stavebná náročnosť | S1 |
Náročnosť pilotáže | P2 |
Motor | *C3536-KV850 |
Regulátor | *Striedavý 40 A |
Vrtuľa | *11×7" |
Akumulátor | RAY G4 11,1 V 2200 mAh |
Servá | *5× mikro (z toho 1× vodné kormidlo v plaváku) |
RC súprava | Min. 4 kanály |
*) Súčasť ARF setu |
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.