Mark Fit (Strong) (40 ml)

Cena v e-shope s DPH: 2,91 €
Na sklade viac než 5 ks
Kúpiť
Kúpiť
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI:
Nademlejnská - eshop 4 ks
OC Šestka 3 ks
Karolíny Světlé 1 ks
Štvrtok 05.12. môže byť u Vás
Výrobca: Tamiya
Kód tovaru: 87135 79787135
EAN: 4950344071654

Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.

Poslať otázku

Popis produktu

Tamiya - Mark Fit (Strong) (40 ml) - 87135

Uľahčuje perfektné usadenie obtlačkov na model. Zmäkčuje obtlačky tak, aby dokonale priľnuli na nerovné, zaoblené alebo matné povrchy plastikových modelov a zároveň zvýšil ich priľnavosť. V uzávere fľaštičky je štetec.

Obsah: 40 ml.

VÝSTRAŽNÉ SYMBOLY:

UPOZORNENIE:

H225 Veľmi horľavá kvapalina a pary
H319 Spôsobuje vážne podráždenie očí.
H336 Môže spôsobiť ospalosť alebo závraty.

EUH 210 Na požiadanie možno poskytnúť kartu bezpečnostných údajov.

Táto webová stránka používa cookies

S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.

Funkčné cookies Tieto cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a preto ich nie je možné vypnúť.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhajú sledovať a analyzovať spôsob v systéme Google Analytics 4, akým návštevníci interagujú s našou stránkou. Tieto informácie nám umožňujú vylepšovať obsah a poskytovať lepší užívateľský zážitok.
Marketingové cookies Čítanie a zapisovanie cookies na marketingové účely pre reklamné systémy ako je napr. Google Ads či Sklik. Tieto cookies nám umožňujú sledovať správanie používateľov a merať výkon webu a efektivitu našich reklamných kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňujú prezentovať vám personalizovanú reklamu na základe vašich predchádzajúcich interakcií s našou stránkou v systémoch ako je Google Ads, Sklik.
Využitie osobných dát Touto voľbou nastavíte súhlas s odosielaním a spracovaním vašich osobných údajov spoločnosti Google na účely zacielenia a vyhodnocovania online reklamy a cieleného marketingu.