Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 2 531,67 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
ARF stavebnica 3D akrobatického špeciálu s rozpätím 3353 mm, určená pre pohon benzínovým motorom s obsahom 180 ccm, prípadne elektromotorom. Veľmi ľahká konštrukčná stavba, mnoho uhlíkových dielov. Verzia V4 nemá zakrytý „tunel“ pre tlmiče, jedná sa o verziu pre dvojvalcové motory.
Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér si dovolil rad úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom aj letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov „Experimental Progressive“ (Experimentálne, Progresívne). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov.
V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro – a na tých správnych miestach – používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draku pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je ale dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokých výkonov.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kolies aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém poťahu nažehľovacou fóliou Ultracote (Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie i klasickej presnej akrobacie.
Verzia V4 Plus prináša okrem už známej konštrukcie z preglejky prelaminovanej uhlíkovou tkaninou aj hliníkový rýchloupínací systém pre krídla, kabínu a výškové kormidlá. Model tak môžete na letisku zložiť behom pár minút, a to bez použitia náradia.
Trup modelu je klasickej konštrukcie z preglejkových a balzových laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou pre dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové krabicové lôžko.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku) je tiež klasickej konštrukcie s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou môžu byť ovládané buď dvoma pármi serv, dvoma trojicami serv.
Chvostové plochy sú ľahkej celobalzovej konštrukcie, VChP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasúvanými na uhlíkovú rúrku. Poloviny výškovky sú ovládané servami uloženými vo vodorovnom stabilizátore s krátkymi priamymi tiahlami.
Smerovku môžete ovládať buď jedným, alebo dvoma servami štandardnej veľkosti, ktoré sú uložené v chvoste, čo je výhodnejšie na dosiahnutie správnej polohy ťažiska pri použití sériových expanzných tlmičov). Zvoliť môžete aj lankový náhon servami uloženými v priestore kabíny (výhodnejšie na dosiahnutie správnej polohy ťažiska pri použití ladených tlmičov). Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Ultracote (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover).
Podvozok je ostrohového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostrohou s uhlíkovou konzolou spriahnutou so smerovkou.
Na pohon budete potrebovať dvojvalcový benzínový motor 180 ccm (napr. GP-178).
Pre ovládanie modelu vyhovie najmenej deväťkanálová počítačová RC súprava, kde máte možnosť presného nastavenia „párových“ serv a naprogramovanie dvojitých a exponenciálnych výchyliek, čo je pre lietanie akrobacie – klasickej presnej aj extrémnej 3D – zásadné.
Servá vyhovejú rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti – napr. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW alebo HSB-9381TH a jedno štandardné servo na ovládanie plynu.
Obsah balenia
Balenie obsahuje nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, kompletnú sadu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu, kolesá a návod.
Upozornenie: Pravidlá prevádzkovania bezpilotných lietadiel stanovujú nariadenia a rozhodnutia Dopravného úradu SR.
Rozpätie [mm] | 3175–3353 |
Dĺžka [mm] | 3116 |
Hmotnosť [g] | 18 600 –20 000 |
Plocha krídla [dm2] | 176,9–181,2 |
Ovládané funkcie | S, V (2), K (2), M |
Náročnosť stavby | S2 |
Náročnosť pilotáže | P4 |
32 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.