Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 928,01 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Benzínové motory radu GP vyrábané taiwanskou firmou Great Power Engine vynikajú výborným dielenským spracovaním, robustnou konštrukciou z kvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysoko kvalitných komponentov, ako sú piesty, piestne čapy a ojnice od subdodávateľov vyrábajúcich pre slovutné motocyklové značky, ako sú Rotax, Yamaha či Suzuki. Hladký chod motorov zaisťujú ložiská SKF a spoľahlivú dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory sú vhodné na prevádzku s expanznými aj ladenými tlmičmi výfuku. Premyslenou konštrukciou bolo pri motoroch GP dosiahnuté veľmi dobrý pomer hmotnosti/výkon/cena.
GP76 je novo vyvinutý plochý dvojvalec s vŕtaním valcov 53 mm. Kľuková skriňa je vyrobená z akostnej hliníkovej zliatiny; piesty sú vybavené jedným piestnym krúžkom, ojničné aj piestne čapy prechádzajú ihlovými ložiskami. Motor je osadený kvalitnými ložiskami švédskej firmy SKF. Montáž motora je uskutočnená pomocou montážnej dosky priskrutkované k zadnému čelu.
Karburátor Walbro WJ-71 je membránový, dvojihlový, vybavený sýtičom.
Ľahký expanzný tlmič výfuku je hliníkový a jeho povrch je vybavený ochranným striebristým nástrekom.
Zapaľovanie je elektronické určené pre napájanie z akumulátorov s menovitým napätím 6,6 - 7,4V. Na napájanie je možné použiť ako 6-čl. aku NiMH (aspoň 1500mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1000mAh) alebo LiFe. Na zapaľovanie je dodávaná ochranná špirálová bužírka, kábel na pripojenie akumulátora a samozrejme aj zapaľovacie sviečky NGK CM-6.
Odporúčané palivo: zábeh 32:1 (32 dielov benzínu Natural 95 na 1 diel oleja), normálna prevádzka 40:1 až 50:1. Odporúčame používať syntetický olej pre dvojtakty Motul 710 2T alebo Motul 800 2T.
Odporúčaná sviečka: CM-6
Odporúčané vrtule: dvojlisté: 26x10“, 26x12“, 27x10“, 28x10“.
Súčasťou balenia je: motor, elektronické zapaľovanie + sviečka, tlmič + tesnenie výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 88 |
Vŕtanie [mm] | 53 |
Konštrukcia | S piestnym krúžkom |
Prevádzkové otáčky [ot./min] | 1200 - 7700 |
Výkon [HP] | 10 |
Výkon motora [kW] | 7.46 |
Hmotnosť [g] | 1980 |
Odporúčaný objem nádrže [ml] | 500 - 700 |
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.