Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 206,37 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Stavebnica vysokovýkonného termického vetroňa/motorového vetroňa s rozpätím 1995 mm pre pohon 150–200W striedavým elektromotorom s klasickými chvostovými plochami. Veľmi ľahká klasická celobalzová konštrukcia, trup s gondolou z balzy a ľahkej preglejky s uhlíkovým chvostovým nosníkom, poťah transparentnou nažehľovacou fóliou. Ovládaná smerovka, výškovka a aerodynamická brzda. Stavebnica obsahuje diely trupu pre verziu vetroň aj elektrolet.
Dvojmetrový termický vetroň patrí v hangári rekreačného modelára k tým najvďačnejším strojom - nič sa nevyrovná pokojným relaxačným letom za miernych podmienok, krúženie v termike pod obláčikmi, tichému poletovaniu v podvečernom kľude, kedy sa môžete posadiť a prizerať tomu, ako váš … V súčasnosti navyše majú „dvojmetrovky“ s ovládanou smerovkou, výškovkou a aerodynamickou brzdou štartujúcou s pomocou „gumicuku“ svoju špeciálnu súťažnú kategóriu, v ktorej nejde o život, ale o spoločné polietanie s podobne naladenými modelármi. Rovnako je tu kategória F5-RES pre dvojmetrové vetrone s elektrickým pohonom.
„Dvojmetrovky“ sú tiež ideálne pre každého, kto chce stavať modely sám, klasickým spôsobom z balzy, preglejky a smrekových nosníkov. Stavba ide pekne rýchlo a nie je jej veľa – MIRAI je z hľadiska stavby stále celkom jednoduchý model, ale nie je určený pre úplných začiatočníkov .
Model MIRAI bol skonštruovaný a vyrába sa v Českej republike.
Stavebnica vysokovýkonného termického vetroňa klasickej veľmi ľahkej celobalzovej konštrukcie v rozsype, ktorý môžete tiež ľahko upraviť pre pohon 150–200W striedavým elektromotorom. MIRAI je ideálnym projektom pre modelárov, ktorý si chce postaviť skutočne výkonný model pre súťažné alebo rekreačné lietanie. Vďaka premyslenej konštrukcii s CNC vyrezávanými dielmi vybavenými výstupkami a zárezmi, ktoré do seba zapadajú ako diely puzzle skladačky, ide stavba veľmi rýchlo a ľahko. MIRAI je „súťažný plnokrvník“, s ktorým môžete úspešne bojovať o miesta „na debne“ v kategórii F3-RES alebo F5-RES. Stavebnica obsahuje diely trupu pre čistý vetroň aj elektrolet.
Prednú časť trupu tvorí gondola z balzy a ľahkej preglejky; jeho jadro tvorí jednoduchá "debničková" konštrukcia s balzovými bočnicami a preglejkovými prepážkami. Pri vetroni sa priestor pre servá smerovky a výškovky nachádza v trupe pod odnímateľným bočným krytom s magnetickým uzáverom; v prípade motorového vetroňa sa servá umiestňujú do priestoru pod krídlom. Chvostovú časť trupu tvorí nosník z uhlíkovej rúrky s vlepeným pylónom s jadrom z ľahkej preglejky plátovaným balzou na upevnenie vodorovnej chvostovej plochy. Vetroňová verzia tiež ponúka uhlíkovú rúrku v priestore pod krídlom, do ktorej môžete ľahko umiestňovať dodatočnú záťaž na zvýšenie prenikavosti.
Trojdielne krídlo so špeciálnym profilom HB RES je klasická konštrukcia s balzovými rebrami a tuhým poťahom torznej skrine na centropláne. Hlavný nosník je tvorený pásnicami zo smrekových líšt s balzovou stojinou, čo zaručuje vysokú pevnosť kostry pri veľmi nízkej hmotnosti. Uši s elegantnými wingletmi sa k centroplánu pripájajú uhlíkovými spojkami a bukovými kolíkmi s magnetmi ako poistkami. V centropláne je umiestnená dvojdielna výklopná aerodynamická brzda – tú odporúčame nevynechať, najmä ak staviate „čistý“ vetroň. Ovláda sa jedným servom prostredníctvom torzného náhonu z uhlíkovej tyčky s laminátovými pákami. K trupu sa krídlo upevňuje plastovou skrutkou.
Chvostové plochy sú doskové, lepené z CNC vyrezávaných balzových dielov. Pre ľahkú prepravu sú odnímateľné; po nasunutí na uhlíkové vodiace tyčky sa upevňujú plastovou skrutkou. Kormidlá sú ovládané drôtovými lanovodmi.
Model môžete potiahnuť nažehľovacou fóliou - napr. transparentným Oracoverom pre rýdzo rekreačné lietanie. Pokiaľ staviate súťažný stroj, prednosť má ľahšia fólia Oralite, Vlies alebo podobné materiály.
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej trojkanálovú RC súpravu (pre čistý vetroň bez bŕzd stačí dokonca len dvojkanál). Servá vyhovejú bežné 9–15g mikroservá s ťahom 1,5–2 kg/cm.
Pre napájanie palubnej elektroniky súťažného stroja je ideálny NiMH štvorčlánok AAA ENELOOP 800 mAh. Na pohon elektrickej verzie budete potrebovať 150–200W striedavý elektromotor s priemerom 22 mm, 20A regulátor, ako je KAVAN R-20B a 2S alebo 3S LiPo akumulátor 450 mAh.
Obsah balenia
Balenie obsahuje CNC vyrezávané balzové a preglejkové diely, nosníky a balzové dosky na tuhý poťah, uhlíkový trubkový chvostový nosník, sadu príslušenstva, hárok samolepiacich obtlačkov, stavebný plán v mierke 1:1 a návod.
Upozornenie
Podľa delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch pre prevádzku bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (klasické modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť vyššiu ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný senzor schopný akokoľvek zachytávať osobné údaje, povinní sa registrovať na Leteckom úrade.
1 položka
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.