Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 476,46 € |
Na sklade
Štvrtok 05.12. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Piatok 06.12. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPrakticky hotová polomaketa výkonného poľského akrobatického vetroňa s rozpätím 2400 mm z takmer nezničiteľného, uhlíkom vystuženého extrudovaného penového polyolefínu (EPO) pre termické i svahové lietanie. Osadený striedavý motor C3548-750, sklopná vrtuľa 11×8", regulátor otáčok Kavan R-50SB a 4 mikroservá. Ovládané krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Na konci 80. rokov minulého storočia v poľskej firme Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze usúdili, že na trhu akrobatických vetroňov existuje medzera – starý dobrý celodrevený SZD-21-2b Kobuz 3 skonštruovaný v 50. rokoch už prestáva stačiť. Takže v roku 1991 konštruktéri Edward Margański a Jerzy Cisowski podporovaní Jerzym Makulom (v tej dobe trojnásobným majstrom sveta vo vetroňovej akrobacii) prichádzajú s novým Swiftom S-1, moderným celokompozitovým akrobatickým vetroňom s neuveriteľnou rýchlosťou výkrutov (len 4 s) schopným zvládať preťaženie +/-10 g. Odmena prišla takmer okamžite - Jerzy Makula vyhral svoj štvrtý titul majstra sveta FAI vo vetroňovej akrobacii ešte toho istého roku.
Trup modelu je zhotovený z vysoko odolného penového EPO (extrudovaného polyolefínu) s dôkladnými vnútornými uhlíkovými výstuhami. V prove je nainštalovaný striedavý elektromotor C3548-750 so sklopnou vrtuľou 11×8“ a regulátorom Kavan R-50SB s výkonným BEC stabilizátorom, potrebným pre napájanie 4 silných mikroserv.
Kryt kabíny je odnímateľný, upevňuje sa pomocou čapu vpredu a magnetu vzadu. V prove nájdete dostatok priestoru pre pohonný akumulátor a prijímač. Serva smerovky a výškovky sú uložené v kýlovke, kormidlá ovládajú krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Krídlo modelu z penového EPO je dvojdielne a vybavené uhlíkovými nosníkmi, ktorých vyčnievajúce časti slúžia zároveň ako spojka krídla, zapadajúce do duralových puzdier v trupe. Poloviny krídla sú na mieste zaistené plastovou skrutkou. Krídelká po celom rozpätí krídla (vystužené uhlíkovými rúrkami) sú ovládané nezávisle dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú tiež vyrobené z penového EPO s výstuhami z uhlíkových rúrok. Vodorovná chvostová plocha sa upevňuje k trupu pomocou dvojice skrutiek pre jednoduchú montáž a demontáž.
Obsah balenia
Balenie obsahuje hotový trup, krídlo a chvostové plochy z penového EPO s nainštalovaným motorom, vrtuľou, regulátorom otáčok a 4 servami. Nechýba ani návod v českom jazyku.
Nutné dokúpiť
Pre napájanie budete potrebovať LiPo štvorčlánok s kapacitou 2200–2700 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 30C. Konkrétny typ voľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska. Na nabíjanie pohonného akumulátora musíte byť vybavení zodpovedajúcim nabíjačom.
Pre ovládanie modelu v núdzi vystačíte aj so 4-kanálovou počítačovou RC súpravou bez špeciálnych funkcií. V základnom prevedení sú krídelká zapojené pomocou Y-kábla len do jedného kanála. Ideálne je samozrejme použitie aspoň 6-kanálovej počítačovej RC súpravy, umožňujúcej nezávislé ovládanie krídeliek dvoma servami a ich mixovanie v úlohe aerodynamickej brzdy (obe krídelká sa vychyľujú súhlasne hore), čo dnes vie aj cenovo dostupný Radiolink AT9S alebo AT10II alebo Futaba T6K či T1.
V takom prípade je nutné nahradiť Y-kábel krídeliek v trupe dvoma (15–30 cm) predlžovacími káblami. V návode samozrejme nechýba dôkladná tabuľka s prevereným východiskovým nastavením výchyliek kormidiel (vrátane mixov), aby ste model ľahko pripravili na let.
Upozornenie: Pravidlá prevádzkovania bezpilotných lietadiel stanovujú nariadenia a rozhodnutia Dopravného úradu SR.
Rozpätie [mm] | 2405 |
Dĺžka [mm] | 1300 |
Hmotnosť [g] | 2000–2050 |
Plocha krídla [dm2] | 45 |
Ovládané funkcie | S, V, K (2), M |
Náročnosť stavby | S0, S1 |
Náročnosť pilotáže | P2 |
Odporúčaný pohon a RC vybavenie
Motor | *) C3548-750 |
Regulátor | *) KAVAN R-50SB |
Vrtuľové listy | *) 11×8“ |
Akumulátor | 14,8V 2200mAh 30/60C, 14,8V 2600mAh 40/80C |
Servá | *) 4× GO-17MG |
RC súprava | Min. 6 kanálov (počítačová) |
*) Súčasť ARF setu |
11 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.