Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI: | |
Nademlejnská - eshop | 1 ks |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Štvrtok 05.12. môže byť u Vás |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPrakticky hotový model školského motorového vetroňa s rozpätím 1400 mm z takmer nezničiteľného extrudovaného penového polyolefínu (EPO) so striedavým motorom, 20A regulátorom otáčok a štyrmi servami. Ovládaná smerovka, výškovka, krídelká a otáčky motora.
Beta 1400 pod značkou Kavan je oproti pôvodnej verzii úplne nový model s mierne odlišnými rozmermi, novým profilom krídla, novým striedavým motorom so sklopnou vrtuľou a ďaleko prepracovanejšou konštrukciou. Nové formy a pokrok v technológii lisovania penových plastov zaručujú, že všetky diely sú oveľa jemnejšie a presnejšie.
Model je ideálny pre začínajúcich pilotov, ktoré prevedie od úvodného otĺkania pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termickému plachteniu. Rovnako poteší aj rekreačných letcov, ktorým poskytne skladný a ľahko prepraviteľný model pre dokonale relaxačné polietanie.
Beta 1400 je školský a cvičný motorový vetroň z vysoko odolného extrudovaného polyolefínu EPO. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu, ktoré by pri klasických modeloch s motorom prove viedlo prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s namontovaným striedavým motorom C2814-1400, regulátorom otáčok Kavan R-20B a servami smerovky a výškovky Kavan GO-09 je vylisovaný z penového EPO s pozdĺžnymi uhlíkovými výstuhami. Kryt kabíny je odnímateľný s magnetickými uzávermi. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPO, krídelká sú ovládané dvoma servami Kavan GO-09.
Poloviny krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou a zaisťujú skrutkou na spodnej strane krídla. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPO. Chladeniu motora napomáha vstup chladiaceho vzduchu v nábežnej časti pylónu, chladiaci vzduch prúdi kanály okolo plášťa motora.
Príprava na let zahŕňa iba prilepenie chvostových plôch (stredným sekundovým lepidlom), nasadenie polovíc krídla, zapojenie prijímača a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládané sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Obsah balenia
ARF set obsahuje trup vylisovaný z EPO s namontovaným striedavým motorom, sklopnou vrtuľou 7×6", regulátorom otáčok Kavan R-20B a dvoma servami, krídlo vylisované z EPO s inštalovanými dvoma servami, chvostové plochy z EPO, uhlíkovú rúrkovú spojku krídla a podrobný návod na stavbu a lietanie.
Nutné dokúpiť
Na ovládanie modelu budete potrebovať aspoň štvorkanálovú RC súpravu. Ideálne je použitie aspoň päťkanálovej počítačovej RC súpravy, ktorá umožní nezávislé ovládanie oboch serv krídeliek pre jednoduché nastavenie diferenciácie ich výchyliek a popr. mixovanie ako aerodynamické brzdy.
Ovládanie modelu si môžete ďalej spríjemniť naprogramovaním dvojitých alebo exponenciálnych výchyliek. Pre napájanie modelu Beta 1400 budete potrebovať trojčlánkový LiPo akumulátor 11,1 V s kapacitou 1600–2200 mAh a prúdovou zaťažiteľnosťou aspoň 20C osadený silovým konektorom XT60.
Upozornenie: Pravidlá prevádzkovania bezpilotných lietadiel stanovujú nariadenia a rozhodnutia Dopravného úradu SR.
Rozpätie [mm] | 1400 |
Dĺžka [mm] | 966 |
Hmotnosť [g] | 700–770 |
Plocha krídla [dm2] | 24,5 |
Ovládané funkcie | S, V, K, M |
Náročnosť stavby | S1 |
Náročnosť pilotáže | P1, P2 |
14 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.