Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI: | |
Nademlejnská - eshop | 1 ks |
Štvrtok 05.12. môže byť u Vás |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuStavebnica modelu školského motorového vetroňa s rozpätím 1400 mm z takmer nezničiteľného extrudovaného penového polyolefínu (EPO) pre pohon striedavým motorom. Ovládaná smerovka, výškovka, krídelká. Stavebnica obsahuje penové diely, drobné príslušenstvo a sklopnú vrtuľu.
Beta 1400 pod značkou Kavan je oproti pôvodnej verzii úplne nový model s mierne odlišnými rozmermi, novým profilom krídla, novým striedavým motorom so sklopnou vrtuľou a ďaleko prepracovanejšou konštrukciou. Nové formy a pokrok v technológii lisovania penových plastov zaručujú, že všetky diely sú oveľa jemnejšie a presnejšie.
Model je ideálny pre začínajúcich pilotov, ktoré prevedie od úvodného otĺkania pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termickému plachteniu. Rovnako poteší aj rekreačných letcov, ktorým poskytne skladný a ľahko prepraviteľný model pre dokonale relaxačné polietanie.
Beta 1400 je školský a cvičný motorový vetroň z vysoko odolného extrudovaného polyolefínu EPO. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu, ktoré by pri klasických modeloch s motorom prove viedlo prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s pylónom za krídlom je vylisovaný z penového EPO s pozdĺžnymi uhlíkovými výstuhami. Kryt kabíny je odnímateľný s magnetickými uzávermi. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPO.
Poloviny krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou a zaisťujú skrutkou na spodnej strane krídla. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPO. Chladeniu motora napomáha vstup chladiaceho vzduchu v nábežnej časti pylónu, chladiaci vzduch prúdi kanály okolo plášťa motora.
Obsah balenia
Balenie obsahuje trup vylisovaný z EPO, krídlo vylisované z EPO, chvostové plochy z EPO, uhlíkovú rúrkovú spojku krídla klopnú vrtuľu 7×6", vrecko drobného príslušenstva, dva archy samolepiek (jeden pre červenú a druhý pre modrú verziu) a podrobný návod k stavbe a lietanie.
Nutné dokúpiť
Na ovládanie modelu budete potrebovať aspoň štvorkanálovú RC súpravu. Ideálne je použitie aspoň päťkanálovej počítačovej RC súpravy, ktorá umožní nezávislé ovládanie oboch serv krídeliek pre jednoduché nastavenie diferenciácie ich výchyliek a popr. mixovanie ako aerodynamické brzdy. Ovládanie modelu si môžete ďalej spríjemniť naprogramovaním dvojitých alebo exponenciálnych výchyliek.
Na napájanie modelu Beta 1400 budete potrebovať trojčlánkový LiPo akumulátor 11,1 V s kapacitou 1600–2200 mAh a prúdovou zaťažiteľnosťou aspoň 20C.
Striedavý regulátor otáčok by mal mať zaťažiteľnosť aspoň 18 A (ideálny je napr. Kavan R-20B). Dokúpiť treba štyri servá (napr. Kavan GO-09), striedavý motor (ideálne Kavan C2814-1400) a vhodný nabíjač pohonného akumulátora.
Upozornenie: Pravidlá prevádzkovania bezpilotných lietadiel stanovujú nariadenia a rozhodnutia Dopravného úradu SR.
Rozpätie [mm] | 1400 |
Dĺžka [mm] | 966 |
Hmotnosť [g] | 700–770 |
Plocha krídla [dm2] | 24,5 |
Ovládané funkcie | S, V, K, M |
Náročnosť stavby | S2 |
Náročnosť pilotáže | P1, P2 |
14 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.