Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI: | |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Piatok 27.12. môže byť u Vás |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuARF polomaketa športového akrobatického hornoplošníka s rozpätím 1400 mm, určená pre pohon striedavým elektromotorom s výkonom 500–600 W s napájaním 3S–4S LiPo. Ľahká klasická konštrukcia z preglejkových a balzových dielov s poťahom nažehľovacou fóliou. Ovládané krídelká, smerovka a výškovka.
Jedná sa o ideálny cvičný-pokračovací akrobatický hornoplošník. S malými výchylkami kormidiel je to výborný cvičný model, s ktorým môžete „pilovať“ základnú akrobaciu. Pokiaľ použijete 4S LiPo akumulátor a veľké výchylky, môžete pokojne visieť na vrtuľu a poriadne sa rozdivočiť.
Trup je klasickej „debničkovej“ konštrukcie z ľahkej preglejky a balzy s poťahom nažehľovacou fóliou Oracover. Model je pripravený na inštaláciu striedavého elektromotora v zadnej montáži. Použiť môžete napríklad motory Kavan C3542-1000, Kavan PRO 3542-950 alebo Model Motors AXI 2820/12 v spojení s 40–60A regulátorom otáčok, ktorý disponuje výkonným SBEC stabilizátorom napájania.
Prístup k priestorom pre palubnú elektroniku a pohonný akumulátor poskytuje odnímateľná predná časť kabíny a kryt na strope kabíny. Mikroservá na ovládanie smerovky a výškovky sa inštalujú do chvostovej časti trupu.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom je taktiež klasickej celobalzovej konštrukcie s poťahom nažehľovacou fóliou. Obe polovice krídla sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutky. Krídelká sú ovládané mikroservami uloženými v krídle pomocou krátkych drôtových tiahel s guľovými čapmi. Maketové vzpery sa upevňujú k trupu a krídlu skrutkami.
Chvostové plochy sú ľahké celobalzovej konštrukcie aj s poťahom nažehľovacou fóliou.
Hlavný podvozok je duralový s ľahkými penovými kolesami a aerodynamickými krytmi, drôtová ostroha je spriahnutá so smerovkou.
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej štvorkanálovú RC súpravu, ale pre plné využitie potenciálu modelu by ste mali použiť aspoň šesťkanálovú počítačovú RC súpravu, ktorá dovolí nezávislé ovládanie krídeliek. Na ovládanie kormidiel použite dobré 12–13g mikroservy s kovovými prevodmi (napr. Kavan GO-13MG). Pre 3D lietanie použite silná a rýchla digitálna mikroserva (napr. Kavan GO-1013MG).
Na pohon modelu môžete použiť 500–600W striedavý elektromotor (napr. Kavan PRO 3542-950) s vrtuľou 13×6“ a 50–60A regulátor otáčok. Pohonný akumulátor odporúčame 3S LiPo s kapacitou 2200–2600 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 30C. Pre 3D lietanie potom voľte vrtuľu 12×5–6“ a akumulátor 4S LiPo s kapacitou 2200 mAh a prúdovou zaťažiteľnosťou 40C.
Obsah balenia
Balenie obsahuje nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, uhlíkovú spojku krídla, hlavný podvozok a ostrohu s ľahkými kolesami, vrtuľový kužeľ, drobné príslušenstvo, hárok samolepiacich obtlačkov a návod.
Upozornenie: Pravidlá prevádzkovania bezpilotných lietadiel stanovujú nariadenia a rozhodnutia Dopravného úradu SR.
Rozpätie [mm] | 1400 |
Dĺžka [mm] | 1020 |
Plocha krídla [dm2] | 34,7 |
Hmotnosť [g] | 1550 |
Náročnosť stavby | S1 |
Náročnosť pilotáže | P2, P3 |
Ovládané funkcie | S, V, K (2), M |
14 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.