Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 45,83 € |
Zľava | -2 % |
Cena na predajni: | 46,80 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Senzor otáčok nitro alebo benzínových motorov určený k telemetrickým modulom Spektrum TM1000 alebo TM1100. Senzor obsahuje magnet, ktorý vyvára magnetické pole. Hallova sonda, umiestnená v magnetickom obvode, meria magnetický tok magnetickým obvodom. Prítomnosť feromagnetických materiálov (železo, oceľ) v blízkosti čela sondy (vzdialenosť max. 5 mm) spôsobí zvýšenie magnetického toku. Sonda sa obvykle pripevňuje do spodnej časti zadného veka motora, kde je dostatočne blízko čapu kľukového hriadeľa. Priechod oceľového čapu kľukového hriadeľa okolo senzora zvýší magnetický tok, čo senzor vyhodnotí ako jednu otáčku. Priechod oceľového čapu kľukového hriadeľa je indikovaný na telemetrickom module bliknutím príslušnej LED diódy. Týmto spôsobom sa tiež overuje správna činnosť senzora.
Senzor týmto spôsobom bez problémov funguje u bežných nitro motorov a benzínových motorov do objemu cca 50 cm³. V prípade, že čap kľukového hriadeľa je vzdialený od senzora viac ako 5 mm (najmä u väčších benzínových motorov) alebo je zadná časť motora vyrobená z ocele, senzor nebude správne pracovať. V týchto prípadoch odporúčame k hliníkovému zotrvačníku za vrtuľou umiestniť kúsok železného materiálu. Prípadne možno do zotrvačníka vyvŕtať otvor, do ktorého sa zaskrutkuje oceľový červík. Senzor otáčok sa potom umiestni k zotrvačníku. Spôsob montáže samozrejme závisí od konkrétnej situácie.
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.