1:16 RC vyloďovacie plavidlo LCM3

Cena v e-shope s DPH: 632,60 €
Dočasne nedostupné
Poslať otázku
na dostupnosť
Poslať otázku
na dostupnosť
Výrobca: TORRO
Kód tovaru: TOR900001
EAN: 4250229625331

Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Poslať otázku Strážiť dostupnosť
  • Popis produktu

  • Technické informácie

Popis produktu

TORRO - 1:16 RC vyloďovacie plavidlo LCM3 - TOR900001

Prepracovaná polomaketa vyloďovacieho plavidla LCM3 z produkcie firmy Torro v mierke 1:16. Model je dodávaný kompletne dokončený a osadený pohonnými jednotkami v podobe elektromotorov radu 390, regulátorom otáčok a servom ovládania kormidiel. Model je vybavený funkčnou nájazdovou rampou. Súčasťou balenia je tiež 6-kanálový vysielač s prijímačom S-FHSS. Tank zobrazený vo fotogalérii nie je súčasťou balenia.

Informácie o predlohe

Kľúčovou udalosťou druhej svetovej vojny, 6. júna 1944, bolo vylodenie spojeneckých vojsk v Normandii. Tento deň sa zapísal do histórie ako Deň D. Cieľom bolo zatlačiť nemeckých okupantov zo severného Francúzska. Po úspešnom vylodení spojencov bol vytvorený druhý front požadovaný Stalinom proti Hitlerovmu Nemecku a pád národných socialistov (NSDAP) bol v skutočnosti spečatený.

V čase vylodenia v Normandii (operácia Neptún jún 1944/pláž Omaha) bola koncepcia invázneho vyloďovacieho plavidla už mnohokrát odskúšaná a otestovaná (napr. Operácia Jubilee 19. augusta 1942) a veľké množstvo špecializovaných lodí bolo k dispozícii. Najbežnejším typom stredne veľkého vyloďovacieho plavidla je (LCM), ktorý bol tiež používaný v Bundeswehre v armáde a námorníctve.

LCM môžu byť prepravované väčšími pristávacími člnmi ako palubný náklad alebo na palube studne. LCM3 mal nosnosť až 54 ton a mohol niesť väčšie vozidlo, ako napríklad hlavný bojový tank Sherman M4. V otvorenom priestore je tiež možné prepraviť 60 vojakov a náklad 27 000 kg. Maximálna rýchlosť 8 uzlov bola preto možná len pri naložení. LCM3 má provovú rampu pre nakládku a vykládku.

Vlastnosti:

  • model jazdí vpred/vzad a zatáča vľavo/vpravo;
  • diaľkovo ovládaná nájazdová rampa;
  • pohon zaisťujú 2 elektromotory radu 390;
  • plne proporcionálne riadenie;
  • laminátový trup.

Obsah balenia:

  • vyloďovacie plavidlo LCM3 Torro Pro-Edition,
  • 6 kanálová RC súprava 2,4 GHz,
  • vodotesný regulátor otáčok 50 A,
  • dva elektromotory triedy 390,
  • proporcionálne servo.

Varovanie:

  • používajte iba pod priamym dohľadom dospelých;
  • odporúčané pre vek 14+;
  • nie je vhodné pre deti do 36 mesiacov veku;
  • nebezpečenstvo udusenia v dôsledku malých dielov.

Videá

Technické informácie

Mierka 1:16
Dĺžka 960 mm
Šírka 260 mm
Výška 270 mm
Šírka nákladového priestoru 180 mm
Maximálne zaťaženie 8 kg

Táto webová stránka používa cookies

S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.

Funkčné cookies Tieto cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a preto ich nie je možné vypnúť.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhajú sledovať a analyzovať spôsob v systéme Google Analytics 4, akým návštevníci interagujú s našou stránkou. Tieto informácie nám umožňujú vylepšovať obsah a poskytovať lepší užívateľský zážitok.
Marketingové cookies Čítanie a zapisovanie cookies na marketingové účely pre reklamné systémy ako je napr. Google Ads či Sklik. Tieto cookies nám umožňujú sledovať správanie používateľov a merať výkon webu a efektivitu našich reklamných kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňujú prezentovať vám personalizovanú reklamu na základe vašich predchádzajúcich interakcií s našou stránkou v systémoch ako je Google Ads, Sklik.
Využitie osobných dát Touto voľbou nastavíte súhlas s odosielaním a spracovaním vašich osobných údajov spoločnosti Google na účely zacielenia a vyhodnocovania online reklamy a cieleného marketingu.