Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 60,09 € |
Zľava | -5 % |
Cena na predajni: | 63,26 € |
Na sklade
Zajtra 22.11. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Pondelok 25.11. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuV roku 1938 začali spoločnosti BMW a Zundapp s vývojom nových modelov motocyklov určených na vojenské použitie. Stalo sa tak priamo na žiadosť nemeckej armády. Jednou z požiadaviek bolo spoločné zdieľanie čo najväčšieho počtu mechanických komponentov, ktoré malo uľahčiť a zrýchliť údržbu tejto techniky. Prototypy motocyklov boli predstavené v roku 1940, pričom ich výroba začala o rok neskôr. Zaujímavosťou bolo technické riešenie, ktoré spočívalo v pohone kolesa postranného vozíka prostredníctvom hriadeľa spojeného so zadným kolesom motocykla. Vo výbave nechýbal ani uzamykateľný diferenciál, schopný optimalizovať výkon na ceste a v teréne. Dvojvalcový motor so zdvihovým objemom 750 ccm produkoval výkon 26 konských síl. BMW R75 bol schopný dosiahnuť maximálnu rýchlosť 95 km/h. Tento veľmi rozšírený motocykel bol nasadený na všetkých bojiskách od severnej Afriky až po Rusko, a to za všetkých klimatických podmienok. To vypovedá a veľmi vydarenej koncepcii a vynikajúcej spoľahlivosti týchto strojov.
Špecifikácia modelu:
Potrebné farby Italeri:
Alternatívne farby Revell:
Alternatívne farby Humbrol:
Nutné dokúpiť:
68 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.