Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 455,35 € |
Na sklade
Zajtra 22.11. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Pondelok 25.11. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuStavebnica 3D vrtuľníka triedy 380 s CCPM doskou cykliky 120° a nosným rotorom s priemerom 875 mm. Vrtuľník je poháňaný striedavým motorom. Verzia Kit obsahuje nezostavený model, striedavý motor a listy nosného a vyrovnávacieho rotora.
Obľúbené minivrtuľníky OMP Hobby M1 a M2 teraz dostávajú väčšieho bračeka - 3D vrtuľník triedy 380 M4. Vrtuľník je vybavený flybarless „bezpádlovou“ rotorovou hlavou. Výkonný striedavý motor priamo poháňa nosný rotor s priemerom 875 mm. Vyrovnávací rotor je poháňaný prostredníctvom ozubeného remienka. Nainštalovať môžete vašu obľúbenú flybarless riadiacu jednotku a servá, aspoň 60A regulátor otáčok (ideálne s funkciou governoru), 6S LiPo akumulátor 2200 mAh a samozrejme spoľahlivú RC súpravu.
Pozrime sa bližšie na tento najnovší prírastok v hangári OMP Hobby. Základ konštrukcie trupu tvorí dvojica uhlíkových bočníc prepojených duralovými a plastovými priečkami. „Srdcom“ vrtuľníka je duralová konštrukcia nesúca striedavý motor SUNNYSKY R80-5 s pripojeným puzdrom hlavného hriadeľa s ložiskami a držiakmi serv dosky cykliky.
Nosný rotor má priamy náhon, vyrovnávací rotor je poháňaný ozubeným remienkom. Doska cykliky a rotorová hlava s unášačmi listov sú celokovové z presných CNC obrábaných dielov. Všetky ovládacie tiahla sú vybavené svorníkmi umožňujúcimi dolaďovanie dĺžky tiahel bez nutnosti snímať guľové čapy.
Chvostový nosník je tvorený profilovou duralovou rúrkou, zvislý stabilizátor a bočnice skrine náhonu vyrovnávacieho rotora sú uhlíkové. Hlava a unášače listov vyrovnávacieho rotora sú tiež celokovové; bočenie je ovládané servom uloženým v spodnej časti trupu s uhlíkovým tiahlom. Podvozok je z húževnatého plastu vystuženého sklenými vláknami.
S modelom je dodávaná základná sada listov nosného a vyrovnávacieho rotora - pre nosný rotor 385mm listy a 71mm listy pre vyrovnávací rotor.
Na riadenie vrtuľníka budete potrebovať aspoň šesťkanálovú RC súpravu. Pre plnohodnotné klasické a 3D lietanie je potrebný počítačový vysielač s nastaviteľnými 2–3 letovými režimami s aspoň päťbodovými krivkami kolektívu pre visenie a akrobaciu a ďalším režimom pre autorotáciu.
Vrtuľník je pripravený na inštaláciu flybarless riadiacej jednotky. Bez problémov môžete použiť väčšinu riadiacich jednotiek vhodných pre vrtuľníky tejto veľkosti, ako sú Bavarian Demon 3X alebo AXON, Futaba CGY760R alebo CGY755 a mnoho ďalších.
Nutnosťou je použitie kvalitných rýchlych a silných digitálnych mikroserv s kovovými prevodmi. Pre dosku cykliky sa nám na prototype M4 výborne osvedčili servá Kavan GO-1020MG, na bočenie pripravované superrýchle striedavé servo Kavan GO-1021MG.
Elektronický regulátor otáčok by mal mať zaťažiteľnosť aspoň 60A a funkciu governora. Vhodný je napr. 65A regulátor OMP Hobby, konštruovaný priamo na mieru vrtuľníka M4 alebo Hobbywing Platinum PRO 60A V4 a pod.
Na napájanie budete potrebovať šesťčlánkový LiPo akumulátor 22,2 V s kapacitou 2000–2200 mAh so zaťažiteľnosťou 60C, ktorá je nevyhnutná pre plné využitie výkonu motora a schopností vrtuľníka.
Ľahko snímateľná športová kabína je tvorená veľmi ľahkým výliskom z odolného plastu. Voliť môžete z troch farebných schém zaručujúcich dobrú viditeľnosť a „čitateľnosť“ polohy vrtuľníka vo vzduchu.
M4 je plnohodnotný 3D vrtuľník s ovládaným kolektívom, a ako taký predpokladá a vyžaduje zodpovedajúce pilotné skúsenosti. Nie je to „dron“, u ktorého len pridáte plyn, vzlietne a visí „ako pribitý“ bez zásahov do riadenia.
M4 si naplno vychutnajú stredne pokročilí až pokročilí piloti, ktorí už majú skúsenosti s lietaním s vrtuľníkmi s ovládaným kolektívom. Avšak s dostatočnou dávkou vytrvalosti, pokory, predchádzajúcim usilovným tréningom na počítačovom RC simulátore a pod dohľadom skúseného pilota sa do lietania s M4 môže pustiť aj začínajúci vrtuľnikár.
Obsah balenia
Balenie obsahuje kompletnú sadu dielov mechaniky, striedavý motor SUNNYSKY R80-5, listy nosného a vyrovnávacieho rotora, návod na stavbu a nastavovanie.
Priemer nosného rotora [mm] | 875 |
Priemer vyrovnávacieho rotora [mm] | 190 |
Dĺžka trupu [mm] | 786 |
Šírka [mm] | 128 |
Výška [mm] | 226 |
Hmotnosť [g] | 1370 |
Ovládané funkcie | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro |
Náročnosť stavby | S2, S3 |
Náročnosť pilotáže | P3, P4 |
150 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.