Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 938,22 € |
Zľava | -2 % |
Cena na predajni: | 957,93 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Stavebnica pretekárskeho RC modelu auta na diaľkové ovládanie od Team Losi Racing, súťažná 8ight XT/XTE Race Truggy, v mierke 1:8, náhonom 4WD a s možnosťou zástavby spaľovacieho alebo elektromotora. Špičkové spracovanie, kvalitné materiály, možnosti nastavenia odpruženia a hnacieho ústrojenstva, možnosti rozvrhnutie podvozka.
Firma Team Losi Racing často označovaná ako TLR, vyvíja inovatívne RC modely áut a príslušenstvo už 40 rokov a to predovšetkým ako špičkové súťažné produkty pre pretekárov. Značka sa datuje do začiatku 80. rokov s koreňmi v Južnej Kalifornii. V roku 2000 sa TLR stal súčasťou rodiny Horizon Hobby.
Nová Truggy stavia na dedičstvo svojich predchodcov, ktorí získali majstrovské tituly. Inovatívna aktualizácia geometrie odpruženia a hnacieho ústrojenstva, nové rozvrhnutie podvozka, ktoré uľahčuje riadenie aj možnosť zástavby spaľovacieho motora alebo výkonného striedavého motora a to všetko v jednom balení!
Model 8IGHT-XT/XTE má kombináciu vlastností na špičkovej úrovni, a to vrátane dlhého motorového lôžka, 3 mm hliníkového eloxovaného šasi 7075-T6, číreho výlisku karosérie Forward Style, opracovaných hliníkových tlmičov, veží tlmičov a ešte oveľa viac. Systém 8IGHT-XT/XTE je navrhnutý tak, aby vyhrával preteky.
8ight XT/XTE Race Truggy 4WD je dodávaná ako stavebnica bez kolies, elektroniky, motora, batérií a s nelakovanou, čírou karosériou.
Vlastnosti:
Súčasti pre nitro i elektroverziu
Chcete si postaviť pretekársku truggy a váhate medzi nitro a elektro? Nevadí, stavebnica od Team Losi Racing, 8ight XT/XTE Race Truggy 4WD vám umožní vďaka obsiahnutým súčastiam akúkoľvek voľbu.
Vylepšená geometria odpruženia
Geometria odpruženia 8IGHT-XT/XTE Next Gen bola kompletne prepracovaná, preto je nová truggy rýchla, svižná a ľahko ovládateľná. Konštrukcia obsahuje veľké množstvo vylepšení, vrátane dlhšieho predného čapu nápravy, užšieho zadného čapu, dlhších predných a zadných ramien a nových tiahlic.
Nastavenie tuhosti odpruženia
Všetky nové ramená boli navrhnuté tak, aby ich bolo možné vybaviť výstužnými doskami, ktoré umožnia pretekárom vyladiť tuhosti odpruženia. Sada bude obsahovať voliteľné dosky z uhlíkových vlákien, ktoré sú však k dispozícii samostatne.
Širšie šasi
Šírka podvozk bola zväčšená, čo prispelo k vyššej stabilite a neutrálnemu pocitu z jazdy. Doska podvozka má na okrajoch ohyb pre zvýšenie tuhosti a hrúbka 3 mm bola na vnútornej strane odľahčená pre úsporu hmotnosti.
Väčšie ložisko pastorka
Veľkosť ložiska pastorka v prednej a zadnej časti bola zväčšená pre vyššiu odolnosť.
Karoséria typu Cab Forward
Konštrukcia karosérie Cab Forward zvyšuje prítlačnú silu, ktorá zlepšuje účinnosť riadenia a celkovú stabilitu pri jazde.
Bočné ochranné kryty podvozka
Na šasi sú použité konštrukčne nové ochranné plastové bočnice, ktoré lepšie ochránia vnútorné komponenty.
Veľký držiak nitro motora
Dlhé lôžko nitro motora zvyšuje tuhosť pod priestorom motora, vďaka ktorému sa znižuje únava podvozka pri náročných podmienkach jazdy na pretekárskej dráhe.
Lôžko elektromotora
Lôžko pre montáž elektro motora je koncipované pre montáž na čelo motora, pričom základová doska lôžka je priskrutkovaná k šasi. V nej je posuvný jazdec s namontovaným motorom, pomocou ktorého ľahko nastavíte mezizubovú vôľu pastorka.
Nastavenie tiahlic
Tiahlice sú vyrobené z hliníka pre presnejšie usadenie ložísk a vysokú životnosť a majú možnosť nastavenia kompletnej geometrie. Nové bloky nábojov kolies majú možnosť nastavenia odklonu až 17,5°. Nastavenie sa vykonáva jednoducho pomocou tyče napínača.
Hliníkové tlmiče s odvzdušnením
Nové uzávery odvzdušnenia tlmiča a vnútorné tesnenie umožňujú ľahšiu manipuláciu pri doplnení oleja. Nové gumové priechodky na hriadeli tlmiča pre vyššiu životnosť.
Vyvážený podvozok
Pre závodné jazdenie je nutné vykonať presné nastavenie modelu a medzi jeden z najdôležitejších predpokladov pre stabilné skoky je správne vyváženie podvozka. Aj na toto inžinieri TLR mysleli a pripravili návrh pre rozvrhnutie komponentov na podvozku pre hotové použitie.
Systém riadenia Ackerman
Výhodou systému servo-saver je možnosť nastavenia jeho tuhosti odpruženia a spojenie ľavej a pravej strany tuhým tiahlom. Prispieva to k bezpečnosti serva a presnosti riadenia.
Hliníkové veže tlmičov
CNC hliníkové veže tlmičov z hliníka 7075-T6, majú nové montážne otvory pre umiestnenie tlmiča v rôznych pozíciách, čo poskytuje pretekárom viac možností ladenia pri meniacich sa podmienkach závodných tratí.
Rýchly prístup k diferenciálom
Výraznou inováciou je lepší prístup k súkoliu a súčastiam diferenciálov, kde stačí uvoľniť iba 4 skrutky, dať dole kryt krabičky diferenciálu, bez potreby demontovať ďalšie diely.
Systém skrutného stabilizátora
Tak ako veľké autá, tak aj model 8ight-X Nitro Buggy Elite má na náprave nainštalovaný priečny (skrutný) stabilizátor, ktorý plní dôležitú funkciu pri vyrovnávaní náklonu pri prejazde zákrutou.
Centrálne hriadele 4WD náhonu
Uhol vytočenia stredových hriadeľov centrálnom diferenciáli bol upravený tak, aby boli rovnomerne poháňané predný a zadný diferenciál a tým sa rovnomerne rozdelila hnacia sila na obe nápravy.
Nová krabička pre prijímač
Krabička prijímača je umiestnená hneď vedľa serva riadenia, aby sa skrátila cesta kábla k prijímaču.
Ovládanie plynu a brzdy
Pre maximálnu presnosť riadenia sú na pákach pre ovládanie tiahel plynu a brzdy použité guľkové ložiská.
Rovnaké ložiská v tiahlice
Všetky štyri tiahlice majú rovnaký rozmer ložísk pre ľahkú vymeniteľnosť. Zároveň sú použité ložiská s čo najväčším rozmerom pre maximálnu životnosť.
Kratší rázvor kolies
Pre väčšiu obratnosť auta bol skrátený rázvor kolies. Geometria bola upravená a naladená na rýchlejšie časy a pretekári z neho majú pocit ostrejšej jazdy a presnejšieho riadenia. Premyslené do posledného detailu, špičkový nástroj k pretekom.
Univerzálna schránka batérie
Krabička pre batériu bola navrhnutá tak, aby sa do nej dala umiestniť LiPo batéria aj LiIon batéria.
Nutné dokúpiť
Pre sprevádzkovanie auta je potrebné mať k dispozícii RC súpravu, servo riadenia a servo plynu, batériu, spaľovací motor s ladeným výfukom, vzduchový filter, kolesá s diskami a palivové hadičky. Pri montáži elektropohonu potom striedavý motor, regulátor otáčok, pohonnú batériu, nabíjač, sadu náradia na montáž, tekutú závlačku na skrutky, náplne to tlmičov, tuk do diferenciálov, farby na lexan a príslušenstvo k prevádzke auta.
301 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.